My life in a box

Jaja, dere. Nå nærmer det seg slutten! … På pakkingen, altså. Jeg våknet i 7 tiden, og klarte ikke sovne igjen. Så da var det bare å sette i gang! Tok ikke mange timene før jeg var ferdig egentlig, det er jo mest snakk om toalettsaker, klær, sko og litt andre ting. Jeg skal ikke ha med meg èn eneste møbel. Jeg skal ha med meg den ene bilen vår nedover, greit og ha til jobb osv. Så vi får jo med oss mesteparten inni den. Og heldigvis skal Egil også kjøre nedover en stor varebil med sofa til han og Henriette, så da får jeg lov og kaste inni noen kasser, vinterdekk og ski. Så dette går lett som bare det, hurra! Jeg har faktisk byttet ut alle kleshengerene mine idag. Perfeksjonisten som jeg er. Alle hengerene er nå helt lik, svarte, nye og perfekte. Et godt flyttetips : Jeg har pakket alle klærne mine i søppelsekker, for å få med mest mulig i bilen. Og da lot jeg likegreit være og ta av hengerene på klærne, i tillegg har jeg festet hengerne i hverandre med teip, slik det ikke skal bli noe tullball oppi der. Håhå, det var skikkelig lurt! Og så går det jo SÅ FORT! Pakker ut på null komma niks imorgen jeg nå altså. Jeg har jo koset meg underveis i pakkingen da.. Sååå gøy at jeg faktisk bare MÅTTE stille meg inni kleskapet mitt, og hoooppe ut igjen. Jaja, hver sine hobbyer forstår jeg. Haha. Men, jeg kjenner det er ganske trist og pakke alle tingene sine. Vemodig, og rart. Samtidig så gleder jeg meg til nye eventyr. Men, ja .. Rart blir det nok. Sukk.. Får se om frøken Orvik får laget seg et klesrom i Oslo også da. Kanskje :* Jeg får bli ferdig her, for jeg planlegger en helaften i heimen til kvelden. Rart og tenke på at dette er min siste kveld i leiligheten på lenge. Heldigvis skal Rolf Ivar være i Oslo i èn uke. Skrives senere, hjerter :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg