My latest looks


Merker på hele meg at jeg er mye mer motivert til å variere mer i klesveien nå enn jeg var for noen måneder siden, vinteren gjør noe med en altså. Også er det så mange herlige plagg og farger i butikkene for tiden, rett og slett inspirerende. Vår og sommer er definitivt mine to favorittårstider når det kommer til mote og klær ♥ Det er det ingen tvil om. Mange er glad i høsten også, men vår og sommer slår høsten for min del altså ..  Noen favoritter her? Selv liker jeg en, tre og fire best ♥ – Ha en fin dag i solen –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg