My instalife

En av mine hyggeligste hobbyer- ja det er faktisk instagrammen min. Jeg er så glad i instragram ♥ Facebook utgår nesten for meg om dagen, synes det har blitt så kjedelig. Men inspirerende bilder, og hendelser i folk’s liv – synes jeg er så trivelig å følge med på. Ekstra gøy er det også når @leneorvik har vokst i det siste, nå har jeg nesten 40.000 followers, og det er så herlig!  -Her er noen snapshots fra den siste instatiden min. En blanding av mote, og livsstil – 1 – Rrready for girlsnight with Annette og Cathrine
2 – Teatime and pretty new nails from S&M
3 – Dropping by to say thanks to all of my instafollowers
4 – Teddyjacket for colder days
5 – Competition : Win a fwss hat
6 – Looking forward to salty hair and sunkissed skin
7- Me and my love in the mountains
8 – Morningbliss on the terrace
9 – Loving my new chunky knit
10 – Outfit on the Opera House
11 – Love my Céline sunglasses- selfie
12 – Outfit – on my way to lunch with Henriette and Noah
13 – Started my training againg, wohoo
14 – Rollin’ rollin’ rollin’ @ Fornebu
15 – Showing my lashes for Karl Johan Hudpleie
16 – Buying flowers before the girls come over for dinner Remember to follow me : @leneorvik 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg