My home – Soverom

På tide at jeg begynner å vise frem leiligheten min synes jeg. Tenkte jeg skulle ta rom for rom, så blir det litt ekstra spennende. Soverommet først. Som jeg er veldig fornøyd med. Sengesett, teppe, puter og lampe fra Ikea. Her kan dere tro jeg sover godt. Men savner Rolf Ivar sammen med meg da… Sukk. Mangler forresten nattbord, men har ikke funnet de jeg vil ha enda. Vet akkurat hvilke jeg vil ha, men finner de selvfølgelig ikke, hihi – typisk min uflaks. Dukker nok opp etterhvert. Knappene er forresten heller ikke sydd i, jeg tør ikke – for jeg kan risikere å ødelegge hele skaien. Så jeg skal vente litt, og så skal pappa få hjelpe meg når han kommer på besøk. Slengkyss til mine søte, trofaste og gode lesere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg