My favs

10 favoritt plagg i skapet 



– Bukse fra Zara – Badedrakt BIK BOK – Skjørt Weekday – Kjole Asos – Skjørt Designers Remix –
Topp Zara – Skjørt BIK BOK – Cardigan By Marlene Birger – Kjole Zara – Shorts Zara –

9 favoritt sanger akkurat nå :
Sam Smith – Stay with me  Cafe Del Mar – Lounge Remake  Aurora Aksnes – Awakening Pitbull, Jennifer Lopez – We are one James Vincent McMorrow – Higher Love Milky Chance – Stolen Dance Cazzette – Sleepless Justin Timberlake – Not A Bad Thing Route 94 feat Glynne – My Love 
  8 av mine fineste bikinier


Alle er fra VS bortsett fra den røde som er fra H&M, og den svarte med orange truse fra Triangl.
7 favoritt sko


– Beige Boots Acne – Svarte Acne – Beige pumps Kouture – Sandaler Birkenstock –
Hvite sko Windsor Smith – Beige og hvite Zara – Svarte Pumps Zara –

6 favoritt parfymer


– Clean Warm Cotton – Clean Shower Fresh – Clean Cool Cotton –
Britney Spears Midnight – VS Pure Seduction – Victor & Rolf – Flowerbomb –
5 favoritter i toalettvesken


– Solpudder Chanel – Fuktighetskrem Babor . Foundation Giorgio Armani – Leppestift YSL – Lipgloss Dior –
4 av mine fineste vesker 


– Gucci Disco Bag – Proenza Schouler – Alexander Wang x 2 –
3 ting jeg er avhengig av


Disse tre tingene klarer jeg meg bare ikke uten. Lypsylen må være det aller viktigste, jeg tørner om jeg ikke finner den! Ææ. Mobilen min er, ja hva skal jeg si.. Den er så viktig den! Og samme med macen min som jeg sitter på alt for mye ila en dag. 
  2 av mine mest brukte accessories


Hatten min fra Vivikes har blitt godt brukt denne våren/sommeren. Jeg bare elsker den. Og skolissen bruker jeg i livet på forskjellige kjoler og skjørt. Love it!
  1 bilde som betyr mye for meg

♥ Dette bildet betyr så utrolig mye for meg, jeg elsker det. Det er ingen tvil om at dette bildet stråler av kjærlighet, forelskelse, lykke, glede og spenning. Dette bildet ble tatt dagen etter at vi ble kjærester i fjor sommer. Vi hadde vært borte fra hverandre i nesten 3 uker, og jeg holdt til slutt på å gå på veggene fordi jeg savnet han sånn. Klarte nesten ikke vente med å lande på Gardermoen hvor han skulle hente meg. Vi hadde en utrolig fin dag den dagen, hvor vi da bestemte oss for at det bare MÅTTE bli oss to. Så vi pakket koffertene og dro avgårde på spontanferie sammen. Alt vi ville var å tilbringe sommeren sammen så mye som mulig. Første stopp var Geilo hvor vi overnattet en natt, og det var der bildet ble tatt. Vi hadde nettopp vært og badet, Gard lurte meg og sa at vannet var “kjempe” varmt, og når jeg hoppet uti fikk jeg helt sjokk! Det var ISKALDT! På vei opp til hytta / leiligheten, sa jeg til Gard at vi måtte ta et bilde, vi tok dette mens vi var i farten, og det ble SÅ bra. Jeg smelter bare jeg ser på dette bildet ♥  Håper dere likte dette innlegget? Lenge siden jeg har gjort et sånt type innlegg nå, så tenkte det var på tide igjen. Fant bare på noen punkter i farten, så håper det kan være til litt inspirasjon. Hihi.  GOD HELG!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg