My favourite PT

Hei fininger, har dere det bra? Endelig lille lørdag – og halveis til helg igjen ♥ Startet dagen med å kjøre inn til Nadderud og svømmehallen hvor Gard holder til. Han har nemlig tilbydt seg å hjelpe meg med trening og treningsprogram fremover, hurra! Heldige meg som er sammen med en som har drevet med toppidrett i alle år. Han har laget kjempebra program til meg, hvor jeg skal trene 4 ganger i uken, og idag gikk vi gjennom alle øvelsene. Herlig med en så snill og flink kjæreste ♥ Gleder meg utrolig mye til å sette i gang allerede imorgen. Jeg har ikke vært så flink å trene armer/rygg før, bare fokusert på mage og bein/rumpe – så dette skal bli knall – for nå skal jeg trene alt på forskjellige dager! Iha – dessuten skal jeg få være med på treningsleir til Mallorca i september også, så nå er det bare å trene seg opp! Deilig å starte dagen kl 09.00 her . . Helt skutt etter treningsøkten kjøpte vi med oss lunsj og dro til vakre Huk for å spise, bade og sole oss. Desverre så ble det bare med spisingen og litt soling- da det er litt disig ute etterhvert. Men koste oss massevis fordi vi, deilig og komme seg ut i naturen. Nå blir det litt jobbing, før vi mest sannsynlig stikker avgårde for å se på gulv/fliser – og sånne voksenpoengting, vet dere .. ♥ Ikke mange dagene til vi tar over og begynner oppussingen, gleder meg ihjel – virkelig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg