My favourite jacket

Jeg har kjøpt meg en strikkejakke som helt garantert kommer til å bli min absolutte favoritt jakke i høst. Eller.. Den er jo forsåvidt en favoritt nå også. Den er rett og slett perfekt !! God og varmt, og stor. Just the way we like it. Den er fint til egentlig til alt. Jeans, kjoler, shorts, skjørt, maxikjoler. Alt. Og jeg forguder fargen. 399,- hos Gina Tricot. Hva synes dere? Den er til og med perfekt på sånne dager som dette. Jeg har vært våken nesten i hele natt, pga en forferdelig tørrhoste som driver meg til vannvidd! Jeg hoster, og hoster og hoster. Så nå har jeg tullet meg inn i den, og nyter en kopp varm te. Det skulle hjelpe litt på ihvertfall. Host, host. Jeg er nok litt redd for at jeg kommer til å bo i denne når høsten slår inn for fullt. Den er så herlig! Ellers har jeg mye jobb og gjøre idag, litt forskjellige ting med bloggen som må ordnes før jeg drar på ferie. Om 2 dager!! Ih. Love it. Jeg gleder meg sånn dere!! Håper dere har en fin augustdag :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg