My favorite camera

Uten navn-57Som dere sikkert har fått med dere, bruker jeg Olympus Pen EPL-7 når jeg tar bilder til bloggen min. Veldig mange av dere har spørsmål vedrørende dette kameraet, og jeg håper jeg kan få gitt dere litt svar på det dere lurer på. Jeg har altså dette, i hvitt og beige, med en nydelig reim til i de samme fargene. Har brukt dette kameraet i nesten ett år nå, om jeg husker riktig – og kunne virkelig ikke vært mer fornøyd. Og det mener jeg 100 % ♥ Jeg har standard linsen som fulgte med kamerahuset, denne er fin til å bruke når du skal ta bilder av “store ting” ute i naturen, hus, hoteller, strandbilder, hjemme i stuen, o.l.. Men jeg kunne aldri klart meg uten godlinsen min som er en 45 mm som man kjøper i tillegg. Denne bruker jeg mest, og den synes jeg er absolutt best. Den bruker jeg når jeg tar antrekksbilder feks, og får klare bilder med blurry bakgrunn. Dette kan man stille inn selv. Spør, så hjelper jeg dere ♥ Også veldig fint til å ta nærbilder av feks interiør eller mat osv hjemme, da bildene blir helt sykt fine og klare. Er så glad jeg ble kontaktet av Olympus for å teste dette kameraet, for det har blitt mitt favorittkamera!

Uten navn-59Hvorfor jeg digger mitt Olympus Pen kamera //

♥ Det er lite, å lett å ta med når man skal ut av huset. Jeg ble fort ganske lei av å drasse rundt på det store, tunge speilreflekskameraet mitt. Olympus Pen kameraet mitt har jeg med meg overalt, uten problem.

♥ Man kan ha det rundt halsen, eller på skulderen, og det blir som et vanlig accessories til det du har på deg.

♥ Designet på det er SÅ fint! Elsker det. Kunne ikke fått det i mer Lene-farger da, beige og hvitt liksom.. Hehe.

♥ Kameraet tar utrolig fine bilder til å være et så lite kamera, jeg har ikke brukt speilrefleksen min til å ta feks antrekksbilder siden jeg fikk Olympus kameraet. Det tar minst like bra, om ikke bedre bilder med 45 mm linsen jeg har i tillegg.

♥ Det som kanskje er det beste med dette kameraet, er at det er innebygd wifi på det! Altså, man trenger ikke være i nærheten av wifi for å få overført bilder fra kamera til mobil. Dette er himmel for meg, og gjør alt så mye enklere! Jeg poster jo bilder mye både på blogg, og instagram – og sparer utrolig mye tid når jeg slipper og først ta antrekksbilde med kameraet, for så å ta bilder med mobilen for å legge på instagram. Det blir jo mye mas på de i rundt meg og. Nå tar jeg kun antrekksbilder og andre bilder med kameraet, og så tar det meg noen få minutter før jeg har bildene overført på mobilen.

♥ Det nest beste med kameraet, er at man kan laste ned en app (OI.Share) som fungerer som en selvutløser knapp på mobilen, dvs – du setter opp kameraet foran deg, kobler det til mobilen, og så kan du se seg selv på mobilen, og hvordan bildet vil bli på kameraet når du knipser. Så trykker du bare på knappen i appen, og vips – du har tatt bilde av deg selv. VELDIG genialt. Jeg bruker dette masse når jeg er hjemme og ikke har noen til å ta bilder av meg. I tillegg er det en selvutløser innstilling på det, som gjør at du kan stille inn sekunder på når bilder skal bli tatt, slik du slipper å holde telefonen i hånden mens du tar bilde.

Jeg vil bare si at jeg virkelig har blitt superglad i dette kameraet. Jeg har hatt mange kamera opp igjennom årene, men dette er det klart beste – og smarteste jeg har vært borti, og det passer mine behov perfekt. I tillegg er det så fint, at det gjør meg ingenting å ha det hengende rundt halsen eller skulderen, uansett om det er til hverdags eller til fest. Min lille favoritt ♥

Uten navn-61Dette er jo perfekt gave til seg selv, eller noen man er glad i. I tillegg er jo konfirmasjonstiden rett rundt hjørnet, og jeg kan ikke tenke med en bedre konfirmasjonsgave enn dette. Anbefales ♥ Kameraet får dere kjøpt her. Om dere kjøper kameraet før Mai er omme, får dere en ekstra god pris.

Uten navn-63

Kameraet er selvfølgelig med til NYC, og det er så lett å ha med seg overalt. Tar det rundt halsen eller skulderen og knipser i vei. Love it.

XOXO

17 kommentarer
    1. Hei Lene! Du vet det sikkert, men kanskje du vil tipse om at Zalando har tatt inn kolleksjonen din? Er sikkert mange som ikke fikk tak i kolleksjonen da den ble sluppet som kan få en ny sjanse nå 😀

    2. Hvordan får du blurry bakgrunn på bildene? Hva stiller du det inn på? Jeg også er kjempe fornøyd med kameraet. 🙂

    3. Hei, Lene! Først må jeg bare si at du ser helt nydelig ut. Det jeg lurer på er om du kunne tenkt deg å skrive litt om arrene du har etter ulykken du var i? Jeg har selv et stort arr tverst over magen som jeg er veldig ukomfertabel med og et på låret, men på deg så virker det ikke som du bryr deg om det i det hele tatt og du stråler av selvtillit! Var selv i en bilulykke for snart 2 år siden, og mine arr er fortsatt litt sånn blå/lilla aktig, spesielt hvis jeg fryser. Hehe. Håper det roer seg etterhvert, men hadde vært bra å høre hvordan du kom deg gjennom den prosessen selv. Håper du koser deg i NYC! 🙂

    4. Hei. Et spørsmål ang.kameraet. 🙂 For å kunne overføre bildene via trådløs/Wifi ol., funker det for både Android og Apple?

    5. Shit, koster ikke dette vanligvis sånn 9000 kr? Har sett på det før, og hatt såå lyst på det lenge. Tusen takk for tips, jeg mistet all selvkontroll nå og måtte kjøpe, haha!

    6. Hei Lene, prøver å gå inn på linken for å bestille, men kommer opp at kampanjen er avsluttet? Skulle ikke det vare ut mai?

    7. Jeg ønsker meg det kameraet veldig! Synes det er såå fint, også tar det så bra bilder <3

    8. God pris før mai er omme? Sjekket linken du la ut for å eventuelt kjøpe en siden du reklamerte for at man fikk god pris. Kommer til siden og da får jeg beskjed om at Olympus E-PL7-tilbudet er nå avsluttet.Følg oss på Facebook og Instagram, og få nyheter om tilbud, kampanjer og aktiviteter hos Scandinavian Photo!Snakk om en god pris! Utsolgt tydeligvis. Burde kanskje ha flere kameraer på lager når dere bloggere reklamerer om produktet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg