My fav place at home

God morgen! Hjemreisen til Midsund ble utsatt til idag, og jeg har klart å forsove meg med én time! Ikke likt meg, så trøtt hu??Jeg hadde til og med på 3(!!) alarmer, men ingen av de har gjort noe som helst nytte, hehe.. Så nå må jeg henge i med småting jeg skal få gjort før vi drar og henter Helen! Et av mine favoritt steder her hjemme, er uten tvil badekar-hjørnet ♥ Jeg har ønsket meg badekar i mange år, og elsker og tappe i, lage en kopp te, og bare nyte. Jeg gjør dette så ofte jeg kan. Godt meg et lite avbrekk i hverdagen.

Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 presetFlisene på badet er fra Ulfven, og heter By Benedicthe • Kranen er fra Tapwell • Murpuss fra Modena • Badekar fra Bygghjemme • Vasen, speilet og blomsterpotten er fra Menu • Duftpinner fra Illums Bolighus

My fav place to relax ♥
Processed with VSCO with s2 presetHa en nydelig mandag mine fine! Vi skrives når jeg kommer til vakreste Midsund. Gleder meg til å vise frem Levi ♥

6 kommentarer
    1. Så flott badekar! (: Du har vært veldig heldig med den nye leiligheten, Lene! (:
      Jeg skal jo selv gå på skole i hele 6 år fra høsten av ( skal videreutdanne meg) og jeg må leie, men jeg krysser fingrene for at jeg finner meg en liten leilighet med et badekar.
      Det er lite som slår det å komme hjem etter en lang dag på skole/ jobb og ligge i badekaret.
      Ha en flott uke!

    2. Savner badekar! Får jeg det igjen skal jeg aldri ta det for gitt 😀

      Også eeelsker jeg baderomsflisene deres. Herlighet hvor kult.

    3. Å GUUD jeg blir helt sykt av misunnelse! (eller bare unnelse!) Jeg ville lagt der med ansiktsmaske og kanskje et glass vin! og kanskje litt sånn rolig musikk! Åh så herlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg