My fav : Nike

Nike : Sko Nike : Tights : Nike : Jakke Bik Bok : Lue Craft : Treningstopp Når vi var i Paris, fikk jeg kapret meg denne herlige treningstightsen fra NIkestore. Den er så deilig, myk og god. Bruker den her hjemme også, synes den er så digg ♥ Også er den perfekt å kombinere med nikeklærne som jeg kjøpte i London i fjor sommer. Grått og peach er min favorittkombinasjon. 

Treningsøkt nummer to er unnagjort, og jeg har to igjen denne uken. Tenkte jeg skulle hive meg irundt å begynne og svømme snart også. Gard har så lyst å lære meg og svømme butterfly. Og det har jeg jo superlyst til å lære meg. Svømming er jo utrolig bra trening, også er det så deilig å være i vannet.  Laget nettopp en supergod smoothie nå, vi fant oss jo en favoritt i Paris når vi var der.. Så nå har jeg laget den, og den ble supergod. Oppskrift kommer senere idag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg