My false lashes

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker falske vipper. Jeg bruker det hver eneste gang jeg skal ut på byen, og føler meg svært naken om jeg ikke har ekstra vipper. Høres kanskje dumt ut, men det har blitt en vane, en slags avhengighet. Godt det er noe så uskyldig som falske vipper jeg er avhengig av da.. Veldig mange spør hvilke vipper jeg bruker, og sannheten er at jeg lenge har prøvd mange forskjellige. Jeg kjøpte et drøss fra ebay (kostet ingenting) og har prøvd forskjellige fra både Cubus og H&M. Mange av vippene er rett og slett for lange, og det kan se veldig unaturlig ut. Men etter jeg fant Ardell sine, føler jeg meg veldig vel. De har akkurat passelig lengde og tykkelse for min øyefasong. Hvordan sette på falske øyenvipper spør dere, jo det er mye enklere enn dere tror. Legg lim på hele vippekanten, på vippene, ikke på deg selv. Legg de en plass og la de “tørke” i ca 30-40 sekunder. Dette gjør at limen tørker litt, ikke helt – men såpass mye at vippene blir enkle og plassere. Så er det bare å legge de over dine egne vipper, ved å begynne innerst. Du skal ikke ha noe annen sminke på deg først, vippene må være helt fri for mascara o.l.. Jeg bruker ofte pinsett for å få “dyttet” de skikkelig på plass. Man får et mye finere resultat om man har litt mascara på vippene når de sitter helt fast. Jeg bruker Ardell sine fra Makestyle, og dere kan finne de her. (Reklamebasert lenke) De finnes i forskjellige størrelser og tykkelser, jeg bruker helst nr 124, for den er mest naturlig. Om man vil ha et litt sterkere resultat, tar man noen som er lengre og mer fyldige. Spør litt hvilke øyne man har. Jeg har små, smale øyne og må derfor ha litt naturlige. Men jeg liker og bytte litt på innimellom. Husk og kjøpe lim i tillegg 🙂 Visst dere ikke får til å legge vippene selv, kan dere alltids søke på youtube etter en film som hjelper dere på vei. (Reklamebasert innlegg)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg