MY EVERYDAY NECESSITY

ANNONSE
OLYMPUS DIGITAL CAMERA– ON THE RUN –

Er det noe jeg må ha hver eneste dag, så er det brillene mine. I sist brille-innlegg skrev jeg om lesebrillene mine. Disse bruker jeg daglig når jeg jobber på macen, leser og lignende. Jeg har to par, og begge er fra Specsavers. Jeg tok jo synstest her i sommer, og da fant optikeren ut at jeg måtte ha to par briller. Også et par med hverdags-briller. Disse bruker jeg når jeg ser tv, kjører bil, eller rett og slett bare som et kult tilbehør. Jeg synes briller er skikkelig hot, og et par kule briller setter gjerne prikken over i’en på et antrekk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
– Brillene er fra Specsavers, og merket er Cheap Monday –

Er de ikke fine? Både disse og lese-brillene er to av 6 utvalgte Selected By som kommer i butikk om noen uker! Så det blir veldig spennende. Vi hadde en liten shoot i sommer som dere snart skal få se bilder fra. I tillegg vil jeg oppfordre alle til å finne frem gamle briller som dere har liggende og som dere ikke bruker, å gi disse til nærmeste Specsavers butikk. Dette bidrar til å hjelpe med Tanzania prosjektet, hvor Specsavers reiser ned og gir briller til de som har dårlig syn. Tenk så hyggelig og kunne hjelpe noen som trenger det ♥

Fin kveld til dere alle!

2 kommentarer
    1. Hei Lene, jeg er ofte innom bloggen din men må innrømme at jeg aldri har kommentert før. Ville bare si lykke til i ny jobb. Jeg synes du er tøff som satser på fast jobb i tillegg til blogg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg