My dearest

God morgen mine solstråler! Ah, ingenting er bedre enn å sove litt lenge, ta en forfriskende dusj og krype inn i joggisen. Jeg elsker søndager. Min favorittdag i uken. I går hadde vi det helt supert, vi var ca 20 jenter samlet – så det var høyt nok nivå kan dere tro. Vi dro tidlig til byen, slik vi kunne gjøre litt stas på bursdagsjenta vår. Når klokken nærmet seg tolv, fikk vi DJ’en på utestedet til å slå av musikken – så fyrte vi løs med bursdagssangen. Alle på utestedet var med, så det tror jeg hun satte pris på. Idag har jeg planer om å flate helt ut, senere skal vi til svigers å få middag, herlig. Deilig og ikke lage middag her hjemme iblant. Endelig fikk jeg tatt i bruk ACNE kjolen min. Kjole // ACNE. Sko // Jeffrey Campbell Nyt søndagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg