My chunky knit

– Chunky knit, teddy coat, and leather –  God mandag! Jeg har lengtet etter denne uken etter ferien, spenna klar for å begynne med alt som skal gjøres fremover. Så utrolig mye spennende som skjer nå! Jeg skal likevel innrømme at det var ufattelig tungt å stå opp idag.. Måtte dra meg selv ut av sengen. Likevel var det så deilig og komme seg ut i høstluften. Startet nemlig dagen med et spennende møte på Espresso House. Villa Perlesukker har sagt ja til å lage søtsaker til eventene jeg skal ha fremover, og det gleder jeg meg sånn til! Hun er jo så flink, og ikke minst – supersøt! Så idag møttes vi, og Karianne fra BIK BOK for å planlegge litt. Så kjekt når man får med seg så dyktige folk på teamet. Forresten, så kommer alle kampanjebildene fra shooten ut på torsdag, så da får dere se det meste av hva jeg har designet. Ikke alt- men nesten ♥ Var så deilig og forsvinne inn i dette antrekket når jeg var både trøtt, treig og helst ville ligge i sengen idagmorges. Godt man har chunkyknits og teddyjakke hengende i skapet for sånne dager. Og – lave sko ♥



Wearing : Leatherpants Zara
Knit Zara
Shoes Zara
Teddy Arnie Says
Handbag A.Wang
Sunnies RayBan  Senere idag skal jeg på en liten høstphotoshoot sammen med Blindeforbundet hvor vi skal ha på oss et skjerf som Nina Skarra har designet. Målet med photoshooten er å selge skjerfene, hvor pengene går til operasjon for blinde. En finfin sak å støtte synes jeg ♥ Bilder kommer!

Nyt denne nydelige høstdagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg