My boy lollipop

Jeg kom nettopp på at jeg hadde en film anbefaling til dere, “The Switch” med Jennifer Aniston. Den må dere se, kjempesøt film. Nå har vi nettopp sett Svendsen om Hansen og Jensen, noen som har sett det ?  Truls er jo så morsom. Vi er TV-slaver altså, det er ikke mye vi går glipp av. Fikk til og med med oss en glimt av “Et lite stykke Thailand” idag, hihi. Jeg skal innrømme at jeg er en veldig hjemmekjær jente, det beste jeg vet er å dimme lysene, krype opp i sofaen med god mat og drikke, masse snop – en god serie, eller film. Det er min favoritt nr 1. Så nå skal jeg slutte og gå ut, og bare være inne.. Hehe, neida. På lørdag skal jeg ut, med de aller beste – tjohei! Så skal jeg kanskje snike meg med på en aldri så liten tur på fjellet for å stå på ski. Rolf Ivar skal sammen med guttegjengen, så det spørs om de vil ha meg med. Satser på det. Hehe.


Denne søte fikk jeg i bursdagsgave hos søteste Katja, mmm…

Dagens kjøp /

Ville egentlig bare ønske dere en riktig god natt.

Sleep tight

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg