My beloved symaskin

Da var jeg hjemme fra jobb, så skal jeg pakke til OSLO! Gleder meg som ett lite barn. Flyet går 07.00 i morgen, så jeg må opp grytidlig. Heldigvis har jeg en snilling av en kjæreste som har tilbydt seg å kjøre både meg, Tone, Kristina og Lise til flyplassen. Kjolen jeg fikk fra Asos idag, var alt for stor, så nå skal jeg sette meg ned med min elskede symaskin for å sy den inn.


Hva skulle jeg gjort uten denne ?


Herligheter fra BIK BOK.


Fra BIK BOK / Sko Nelly / Smykke Miss Selfridges.

Ahh, jeg hadde fryktelig lyst på bloggawards ikveld, men man kan ikke rekke over alt her i livet.
Jeg tar med pc’en til Oslo, men vi har ett ganske stramt tidskjema imorgen, så det er ikke sikkert jeg rekker å blogge. Men skal benytte sjangsen om jeg får litt free time! Alt for dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg