My beloved BIOSILK

Ville bare tipse dere om at blivakker har BIOSILK 50ml til kun 49,- idag (tilbudet varer kun til imorgen klokken 15)

Det er så utrolig billig, at jeg bare måtte tipse dere. Jeg bruker selv biosilk hver eneste dag, og er helt avhengig! Den er helt fantastisk. Og jeg anbefaler den på det sterkeste.

Dette er en olje, som man ikke trenger å bruke så veldig mye av i gangen. Så den varer ganske lenge.

Den kan brukes både i håret, og på kroppen. Veldig god i håret, det er der jeg bruker den mest. Håret blir så utrolig fresht, og man får en nydelig glans. Perfekt til tørt hår, og spesiellt til hairextensions.Jeg bruker den feks alltid når jeg er ferdig å krølle, eller rette ut håret, da får jeg ett silkemykt resultat.

Fakta:

Rekonstruerer, reparerer, mykgjør, glatter og beskytter alle hårtyper.

Styrker håret, både på innsiden og utsiden.

Reparerer flisete tupper, gir beskyttelse mot varme, UV, kulde og forurensning.

Min daglige must have.

 

Dere får den HER, og skriver dere ORVIK i kodefeltet når dere skal betale, får dere ekstra 10 % avslag! Det gjør dere forresten alle gangene dere handler på blivakker, så lenge dere bruker kodeordet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg