My apartment

God søndag! Åh for en nydelig helg. Besøk av jentene, kosekveld med godteri og take away samt barnepass, Kollen og bursdagsfeiring for fineste Malene! Nå har jeg nettopp sendt 9 jenter på toget og har separasjonsangst, hehe. Neida! Men nå skal jeg straks avgårde til Gard for å hente Levijenta mi, så det blir plaster på såret! Gleder meg ♥

Idag har vi lagt ut leiligheten min for salg. Mixed feelings! Men noe nytt og spennende venter helt sikkert, blir spennende å se hva jeg ender opp med! Den skal i hvertfall bli helt rå. Er så stolt av leiligheten min, så det blir trist å se den gå. Men nå har jeg bestemt meg, så dette blir bra!

Hele annonsen kan dere se her ♥

LOVE! Nå skal jeg hente lille, så blir det hjemmekos med snop og rydding av klesskap til visning neste søndag.. Suss

24 kommentarer
    1. Hei! Hvor er skrivebordet på det lille soverommet/kontoret fra? Så utrolig smart det var! Nydelig leilighet forresten. Veldig gjennomført og flott! 🙂

    2. Hei!

      Du har en superflott leilighet! Lurte på hvilken sre du har brukt på gjesterommet?

      Ellers skal jeg ha nytt frokostservise, og lurte på om du har sett noe lekkert i det siste

    3. Utroooolig lekker! Men skjønner også at det kan bli for stort for bare deg, det hadde jeg syntes selv også! Gleder meg til å se hvor ferden tar deg videre <3 Stor klem!

    4. Rååflott leilighet! 😀 Gleder meg til å følge deg inn i et nytt kapittel med ny leilighet, innredning og interiørprat! 😀 God søndag, fine Lene <3

    5. Elsker leiligheten din! Veldig stilig finish. Jeg kommer på visning for å si det sånn. 🙂 Dog ville jeg ha byttet de frontene på soverommet mot de stilige glasssdeildørene. Hvor er glasssdeildørene i gangen fra? Kan de spesialtilpasse?

    6. Hei :)! For en nydelig leilighet, er helt forelsket! Jeg lirte på hvilke farger du har brukt i de forskjellige rommene. Har du fargekoder :)?

    7. Har du funnet en ny leilighet? Kan ikke tro ga slipp på Gard, han virker så fantastisk og herlig på alle måter <3

    8. Skjønner godt blandede følelser for å flytte fra en fantastisk flott leilighet! Men veldig spent på å få følge deg videre i neste prosjekt, regner med at den nye leiligheten blir MINST like gjennomført 🙂

      Og helt over på noe annet, så lurer jeg litt på hva din erfaring med din macbook gold er? Skal kjøpe meg ny mac, men usikker på hvilken modell jeg skal gå for. Du som naturlig nok bruker mye tid foran skjermen har vel godt innblikk i hvordan den er i bruk☺️

    9. Hei! Du har nok helt sikkert sagt det før, men hva heter fargen på hovedsoverommet? Veldig fin, og nydelig med strukturen og dybden den type maling gjør 🙂 Lykke til med salg, og kos deg med skjønne Levigull:)

    10. For en fantastisk fin leilighet altså!! Men skjønner den blir for stor for deg alene, lykke til videre med å finne en ny en og med salget <3

    11. Fantastisk leilighet!! Uten å virke frekk ønsker jeg å komme med et lite tips; det er en del rart språk og skrivefeil i annonsen på Finn. Kan være lurt å lese en runde korrektur

    12. Fineste leiligheten som finnes, har ikke ord :O Skal du fortsette å bo i samme område når du finner en ny leilighet, eller kunne du tenke deg noen andre steder? <3

    13. Hei Lene! 😀 Jeg vurderer også å male et rom i Balanse, slik du har på gjesterommet ditt. Det er så stilig!

      Men det er vanskelig dette med farger på lister, vinduskarmer og tak og sånt.. Husker du om du har lister, karmer og tak i standardfargen bomull? Eller har du malt dem lysere? Takker så mye for svar 😀

    14. FARGER I LENES LEILIGHET:
      Rødrosa stue: LADY Pure Color supermatt 2856 Warm Blush
      Mørk blått kjøkken: LADY Pure Color suermatt 5180 Oslo
      Gråmalt peis: LADY Minerals kalkmaling 1462 Grå Skifer
      Gang: LADY Pure Color supermatt 7555 Soft Mint
      Gjesterom: LADY Pure Color supermatt 6325 Balanse
      Soverom: LADY Minerals kalkmaling 5030 St.Pauls Blue
      Vinduer, dører etc: LADY Supreme Finish 9918 Klassisk Hvit (fås i 4 ulike glansgrader)
      Take: LADY Perfection matt takmaling 9918 Klassisk Hvit

      Hilsen Jotun-Nina 🙂
      Les mer om fargene på LADY bloggen vår: http://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no

    15. Hei Lene! Nydelig leilighet, og den neste blir sikkert like stilig 😀 Du får sikkert tusen spm om alt mulig, men jeg håper du kanskje får svart på et par ekstra uansett 🙂
      Jeg lurte på om du er fornøyd med sofaen? Vi skal flytte snart, og jeg kunne tenkt meg samme modell. Har prøvesittet den og den virker jo helt awesome!
      Og så lurte jeg på hvordan du har opplevd stoffet/fargen mtp Levi. Vi har en tollerjente selv, og hun røyter jo helt ekstremt i perioder. Har en sofa i Nantes grey nå, og da syns jo ikke hårene sånn veldig. Har litt lyst på en mørkere/annen farge på neste sofa, men er litt redd for at alt det lyset håret skal synes. (Liker jo å kose med henne i sofaen, hihi).
      Håper du har en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg