Must have produkter i solen

Dere vet jo at jeg har slitt med soleksem i syden? Vel, da kan jeg fortelle dere at jeg ikke hadde noe soleksem denne gangen. Ikke antydninger engang. Åhh! Jeg er så glad. Endelig! Oppskriften? Gode produkter, høy faktor og betakaroten. I tillegg til soleksem, blir jeg alltid svidd på leppene. Forferdelig vondt, så nå har jeg bruks EOS sin lemondrop med solfaktor 15, og leppene har ikke vært svidd en eneste dag. Denne er parabenfri, og 95 % økologisk. Og dufter herlig sitron. I tillegg synes jeg den holdt seg godt, og gav god fuktighet. Viktig å huske at man blir brun uansett om man bruker høy faktor. Denne gangen bestemte jeg meg for å være flink å smøre godt brystkassen hvor soleksemen kommer, og brukte både solfaktor 30 og 40 for å beskytte meg godt. Dette førte til at jeg ikke var solbrent en eneste dag ( bortsett fra igår, da jeg stresset litt med brunfargen og ikke var så flink å smøre meg . . . ) og som sagt – 0 soleksem. Kan anbefale  Glo sin solkrem fra Coverbrands, den har jeg også brukt litt i solarium i forkant av sydenturen, og den har fungert så fint! Den er oljefri, og har solfaktor 40. Har også hørt at oljefrie solkremer er best for de som sliter med soleksem. Vet det er mange av dere som også sliter med soleksem, og jeg har fått mange gode tips fra dere som inkluderer feks naturell yoghurt, men denne gangen holdt det kun med betakaroten og høy solfaktor, rett og slett. Herlig følelse! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg