Must have for summer

Uten navn-29Til turen med Nelly fikk vi kun beskjed om å pakke til poolparty, og da skjønte jeg selvfølgelig med én gang at vi skulle til varmere strøk. Jeg pakket badedrakt, sandaler, solbriller, kimono, en liten veske til å ha mobilen og småting i, og selvfølgelig Betakaroten.

Uten navn-30Rutiner ♥
Betakaroten tar jeg til frokosten min hver dag og det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Jeg startet å gjøre dere oppmerksom på hvor bra betakaroten er for brunfargen / samt til å motvirke soleksem allerede i januar. Så regner med en del av dere allerede er i gang med å ta den. Visst ikke er det fortsatt ikke for sent! Det er over en måned til sommerferien starter for mange, og jeg håper virkelig den er her for fullt da også!

Raskere og dypere brunfarge ♥
Om du bestiller betakaroten nå, har du den i posten ila få dager. Så må du være flink til å ta den hver eneste dag, både frem til du skal ut i solen, men også en god stund etter. Bare gjør det til en rutine at du tar den til frokosten din hver morgen. Og ikke minst, husk å ta den under ferien. Denne skal bidra til at du faktisk får en raskere, og dypere brunfarge – noe man faktisk også gjør, det har jeg erfart, det er en grunn til at jeg fortsatt tar den hver dag.

Ta den hver morgen under ferien også!
Uten navn-31Motvirker soleksem ♥
I tillegg er den gull for oss som har hatt soleksem før / eller fortsatt sliter med det enda. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var plaget med soleksem, noe som er fantastisk! For soleksemen for meg gjorde at jeg kun kunne sole meg halve ferien. Så jeg er et levende bevis på at den faktisk motvirker soleksem også.

Beskytter huden mot solforbrenning ♥
Det er jo ingen hemmelighet at man føler seg litt ekstra fresh når man bli brun og fin, og betakaroten kicker i gang brunfargen på ferie! Den beskytter også mot å bli veldig solbrent, noe som vi nordmenn ofte blir. Det vet vi alle IKKE er bra. Så har du betakaroten samt en god solkrem med høy faktor er du good to go, og du kan nyte sol og varme med god samvittighet!

Pssst, det er forresten meldt mye sol i sommer, hurra – så huden vil bli mye eksponert for solen, ikke glem å beskytt huden din ♥ Betakaroten får du kjøpt her.

Jeg har bare positive erfaringer med Good For Me sine produkter, men noen av dere har lurt på om jeg ikke får en gul/ oransje brunfarge, men nei, det gjør jeg altså ikke! Denne lille saken her, den er gull, gull!

Uten navn-32SMIL Lene

8 kommentarer
    1. Syns det blir litt for dumt å reklamere for betakaroten når du selv tar spraytan på Spraytan huset i Oslo…. Hvorfor måtte ta spraytan hvis betkaroten gir Sååå fin og varig brunfarge? Just sayin’ ….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg