Must have for summer

Rett før sommeren hadde jeg photoshoot for den nye solbrillekolleksjonen jeg snart skal lansere. Samtidig jobbet vi også på en sommerkampanje i samarbeid med Good For Me. Jeg har jo som dere vet lenge brukt Betakaroten for en dypere brunfarge og for å unngå soleksem, og denne gangen ville de også bruke meg som frontfigur for en ny kampanje. De har nå tatt inn Fashion Tattoos, noe som i mine øyne er et must nå som sommeren er her. Selv bruker jeg det hele tiden, på beina, på armene, på brystet.. Det er jo virkelig en trend som tar helt av for tiden. Man finner jo disse tattoveringene i alle mulige varianter, jeg liker veldig godt de fra Fashion Tattoos, da de både har sølv, gull, svart og turkis. Den i turkis er helt nydelig på huden når man er brun.

Skjermbilde 2015-07-12 kl. 14.39.38 kopiSommerpakke til dere :

I forbindelse med sommerkampanjen, har jeg I samarbeid med Good For Me, har vi nå laget en sommerpakke til dere ♥ I denne pakken får dere  Betakaroten + Fashion Tattoos (4 ark med tatoveringer) til kun 249,- (Betakaroten alene koster normaltvis 249,- så her får dere 4 ark med Fashion Tattoos på kjøpet, totalverdien for denne pakken er normalt 498,- så dere får 50 % av oss)

Tilbudet finner dere her.

Dere kan også kjøpe Fashion Tattoos uten betakaroten, da koster de 249,- Tatoveringene alene finner dere her.

Uten navn-10
lene
collageBetakaroten : Denne anbefales å ta før og underveis når sommeren er her, dette for å bidra til en dypere brunfarge, samt motvirke soleksem som man fort kan få når man er mye i solen. Èn kapsel om dagen er nok, og jeg har sverget til dette produktet så lenge jeg kan huske.

Fashion Tattoos : I vinden som aldri før, og fint både til hverdags og fest. I tillegg elsker jeg å bruke disse tatoveringene når jeg er på stranden, til bikini eller badedrakt og brun hud. Disse varer i alt fra 3-6 dager, spørs hvor forsiktig man er. Ikke bruk så mye olje og krem på området akkurat hvor tatoveringene sitter, da vil de løsne. Om du vil fjerne de etter noen dager, ha litt olje på en klut og gni, det funker superbra!

9 kommentarer
    1. Siden jeg ikke finner noe klokkeslett på dette innlegget, er det vanskelig å si hvem som skrev sitt først, men jeg må bare påpeke at Sophie Elise sitt er veeldig likt dette.. Vet ikke om hun har kopiert deg eller hva det er, men det ser jo litt dumt ut at dere skriver såpass likt, i hvert fall, selv om jeg skjønner at det er reklame.

    2. Men hjelpes, er dere som har kommentert nedenfor ute etter å ta Lene? Selv har jeg lest bloggen din fra begynnelsen da du var butikksjef på Bikbok, og jeg må ærlig innrømme at du virker veldig troverdig i annonsene du skriver, i motsetning til Sophie Elise (som tydeligvis i har kopiert deler av innlegget ditt, ikke særlig troverdig ovenfor leserne hennes men…). Bloggen din er personlig, fin, profesjonell og oser av inspirasjon og ikke minst motivasjon (trening og kosthold). Synes du får litt ufortjent “negativitet” titt og ofte. Ikke skjønner jeg hvorfor, for du virker som en helt fantastisk person tvers igjennom. Og jeg kan ikke fatte eller begripe hvordan enkelte får seg til å spørre deg om silikon implantater. Om du har tatt det eller ikke har ingen andre enn DU noe med. Hvorfor er enkelte så enormt opptatt av å spørre om det er noe jeg har stilt meg selv mange ganger, haha! Man går vel ikke bort til en fremmed og spør dem om slike ting? Hvorfor er det da riktig å spørre deg? Ellers ønsker jeg deg en fin dag og nyt ferien i Bergen. Å lese bloggen din gir meg SÅ mye, Lene. Aldri slutt *englefjes*. God klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg