Multitasking

God mandag skjønne! Kom nettopp hjem igjen etter å ha vært på jobb siden klokken ni. Jeg og Josefin (produsenten) har vært rundt på AMFI Moa og filmet til videoblogg for november. Nå skal jeg ha hjemmekontor noen timer, har en del jobb og gjøre. I tillegg tenkte jeg å flette inn ett par timer med miinto jobbing.. Jeg skal jobbe der 3 ganger i uken, og mens jeg er i Ålesund, skal jeg fortsatt jobbe like mye, så da har jeg 24 timer som jeg må sette av til miinto, og det er SÅ gøy. Hjemmekontor er jo koselig det, men liker mye bedre å sitte på kontoret kjenner jeg. Imorgen skal jeg også jobbe for AMFI Moa, hvor jeg skal plukke nesten 80 produkter, og lage ett slags julegave-inspirasjonsmagasin. Puh. Det blir gøy! Men jeg jobber, bleker jeg likegreit tennene i samme slengen. Bruker å være ganske forsiktig med bleking, men nå har jeg ikke brukt noe siden juni, så litt skader ikke.. Også er det strips, og jeg merker knapt jeg har de på, de vises nesten ikke heller. Liker. Hehe, guri jeg er så raaaar .. Men, ja – dere ser de nesten ikke, sant? Dere etterlyser jo matoppskrifter osv, og det er litt vanskelig å rekke over alt, ihvertfall etter at jeg har flyttet til Oslo. Men, IDAG dere, idag skal vi på matbutikken og fylle opp kjøleskapet, og denne uken skal jeg lage middag hjemme hver eneste dag. Så da dukker det kanskje opp en oppskrift eller to? Rolf Ivar har fått seg en pizzabok med over 500 pizzaoppskrifter, så kanskje jeg skal diske opp med det også en dag? Genser fra Style By Marina. Vet ikke om dere ser det, men jeg har fått tilbake speilrefleksen min idag. Ureparet da, vel og merke … Sukk. Long story. Men, det fungerer ihvertfall bedre enn det lånekameraet jeg har hatt. Hjelpes. Igår pakket jeg på ganske liten tid, og glemte det viktigste, nemlig lesebrillene mine, ææh gosj, jeg får så vondt i øynene uten brillene.. Så, nå har jeg funnet frem Rolf Ivar sine. Litt store kanskje ? En smule.. Håper dere har en fin mandag??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg