Muleum

Hei mine kjære! Nå skal ikke jeg legge ut i det vide og breie om alt vi har foretatt oss idag. For det er faktisk ikke så mye. Sånn er det når man er på ferie! Vi er her for å slappe av, og nyte solen. Og jeg.. Som ikke har lest bok siden jeg ble tvunget på barneskolen – er helt oppslukt i Erlend Loe’s bok Muleum. Den er fantastisk bra. Og veldig ironisk. Selv om handlingen egentlig er ganske tragisk. Så må jeg si at den er tragikomisk. Den må dere lese. Hittil har vi ikke hatt èn dag med overskyet. Herlig! Om bare få dager (lørdag) flytter vi ut fra leiligheten her, og opp til Villaen vi har leid. Og gjett om vi gleder oss til vi skal boltre oss på 175 kvm?! Med eget basseng, grill .. Vi skal rett og slett ha grillparty for oss selv. Bare vi fire, og det ser vi frem til. Når vi føler oss ferdige med å slappe av og chille på stranden, skal vi ta litt utflukter. Vi vil til Hvar, til den nydelige stranden i Bol og til Krka waterfalls. Så får vi se om vi kommer oss dit. Det er i grunn deilig og bare ikke gjøre noe som helst. Og merkelig nok blir man faktisk sliten av det også. Solen tar på. Søstrene sisters :* Jeg er så fornøyd med vippene mine! Ekstremt herlig når man er i syden! Disse skal jeg ha i all evigheten :* I skrivende stund sitter vi og lurer på om vi skal være partypeolpe og ta oss en tur på byen i Trogir. Vi får se hva vi orker! Håper dere har det bra hjemme, og at dere har sommervær?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg