Mr.Potter

I dag har jeg vært på date med min kjære, og familien hans. Vi spiste et utsøkt måltid på Egon, deretter gikk vi på kino for å se Harry Potter. Jeg elsker virkelig de filmene, selv om jeg faktisk ikke ble overbegeistret idag.. Men den var bra, bare ikke den beste. Noen andre som har sett den?

I love my fakefur / BIK BOK.

Nå skal jeg prøve å dra øynene bort på TV’en og Independence Day med Will Smith,
men ville bare ønske dere en riktig god natt først.

Drøm søtt.

Ah, hva er vel bedre enn å pakke seg inn i dyna? Love.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg