Mr Jeffrey and me

HJEMME! Jeg savner jentene så mye at det gjør vondt i hele hjertet mitt. Har hatt 3 fantastiske dager, sammen med de. Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge, for en gjeng herlige jenter, ah. Men det var selvfølgelig godt å komme hjem til heimen og Rolf Ivar også. Kjole H&M // Veske Zara / Jakke Gina Tricot / Klokke herfra (annonse) Flyturen gikk greit. Eller… Jeg klarte meg, kan jeg vel heller si. Mye turbulens. Men da er det godt å ha smilende flyvertinner, musikk på ørene og øynene kun rettet mot Se&Hør’s sladder for uka. Puh. Jeg føler egentlig en trangt til å ta helt av etter at flyet har landet trygt på bakken. Men man kan jo ikke det heller… I skrivende stund kokkelerer jeg på kjøkkenet. Jeg lager Pasta Carbonara, Foccacia brød og Aioli. Har blitt helt hektet etter at jeg spiste det på Olivia. Nydelig! Om noen timer skal vi på kino – Hodejegerene. Jeg har SÅ høye forventninger. Håper den er bra! Hei popcorn, og annet godt. Fikk forresten mine etterlengtede Jeffrey Campbells idag! Til min store fortvilelse, var de faktisk litt små i nr. Men jeg trøster meg selv med at det kun er fordi jeg har vært ute og flydd idag, da kan jo bena bli litt opphovnet. *Krysse fingre* Hmmm, det er litt stygg-fine. Men så utrolig cool! Hade!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg