Mr.Grey – I love you

Jippi! Da har jeg endelig makket meg avgårde på bokhandelen og kjøpt siste boken av Fifty Shades. Gleder meg som ett lite barn til og begynne på den *klappe i hendene* Jeg er faktisk så inderlig liksomforelsket i Christian Grey .. For en mann! Ihvertfall etter bok nr 2. Sukk.. Spent på om nr 3 er like bra? Jeg liker ikke helt tittelen “Fri..” Kjenner jeg blir litt engstelig .. Uansett… Nå har jeg tent stearinlys, og funnet frem ett glass hvitvin som jeg skal nyte sammen med x antall kapitler av den nye boken min. Hjemmekosekveld ♥ Håper dere har en finfin torsdagskveld ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg