Movitasjon, endelig!

DEN har jeg ventet på en stund nå. Men absolutt ikke stresset med det. Når det kommer til trening, var jeg SUPERflink i hele fjor frem til vi startet med oppussingen- da tok jeg meg rett og slett ikke tid til det. Og siden oktober har jeg gitt litt f***, spist godterier hver dag og bare kost meg. Og det skal man kunne gjøre også. Livet består jo av å kose seg! Jeg har jo likevel lenge hatt litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent, men motivasjonen har ikke helt vært på plass. Men NÅ er den her, og det føles deilig! Jeg er klar igjen, og skal min første tur på SATS siden september/oktober. Jeg trives jo godt med kroppen min som den er nå, men jeg vet jeg føler meg bedre når jeg dropper søtsakene, spiser sunnere og trener regelmessig. Likevel skal jeg kose meg det jeg kan i helgene, for hva er vel livet uten god mat, godteri, og god drikke?  Jeg er uansett klar for å komme i gang igjen ♥

Min favorittfrokost, skyr med musli og bær ♥

Husker dere den berømte squatchallengen?! Jeg har begynt igjen, tok mine første 50 idag. Planen er squats hver eneste morgen. Det er det første jeg skal gjøre når jeg har karret meg opp av sengen ♥ Who is in? Here we GO! I tillegg skal jeg prøve å trene 3-4 ganger i uken, både kardio og styrke. Heiaheia! Legger den ved, i tilfelle dere ikke har den. Screenshot den, slik dere har den klar! BOOM

Litt uklar, men dere ser! Start idag, 50 stk! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg