Movingday

Hoho! Da har vi flyttet ut fra Hegdehaugsveien og inn til Sjøgata på Aker Brygge. Siden vi ikke er helt ferdige med kjøkken/bad, ting og tang her enda- så har vi tatt mesteparten av tingene ned i boden enn så lenge. Føler vi må få orden her oppe før vi kan flytte helt ordentlig inn. Nå satt jeg meg akkurat ned for første gang idag, og skal straks fyke ut igjen for å kjøpe diverse ting vi mangler. Igår kjørte jeg til Stabekk til Bolina for å kjøpe drømmelampene til badet, og idag har vi fått de opp. Det ble SÅ utrolig kult, og akkurat slik vi vil ha det. Siden vi skal ha betongvask, gikk vi for Nud sine betonglamper, med pærer fra Muuto. Gikk for beige og grå, de har de i svart, hvit, grå og i flere knallfarger. Men denne passet best til vårt bad. Pæren er fra Muuto, de fant jeg hos Illums. Vanskelige å få tak i virker det som, men jeg var heldig og fikk kapret meg noen. Var ikke den fin?! I tillegg har jeg bestilt tre andre lamper fra Muuto (fant de på Room 21) som vi skal ha i gangen. Eller muligens et annet sted. Utrolig glade i disse lampene kan man si! Synes de er så ufattelig kule! Her får dere en liten smakebit på hvordan de ble på badet. Vi har dimmer på de, så da kan vi få til sånn herlig kosestemning der inne, akkurat sånn vi vil ha. Gleder meg til alt er ferdig nå! Imorgen kommer forhåpentligvis dusjen på plass. Det bør den! Håper dere har en kjempefin inngang til helgen! Vi skal kose oss sånn her i nyleiligheten, endelig! GOD HELG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg