Moving day!

Heeei alle fine!! Og god morgen, god helg og alt som hører med ♥ Vel hjemme i Norge etter 23 timer på reisefot igår, var ubeskrivelig deilig da hodet traff hodeputa ved 01 tiden i natt . . Da var vi både svimmel og stuptrøtte. Men NÅ – er vi opplagte og klare for å flytte! Idag flytter jeg altså én etg ned i den nye leiligheten, gleder meg! Malene flyttet inn allerede på torsdag, og igår da vi kom hjem hadde hun og ett vennepar av oss flyttet ned både sofa, stuebord og kjøkkenbord, overrasket oss gjorde de! Så snille! Kjenner det er litt vemodig å skulle pakke ned leiligheten idag, jeg har jo tross alt bodd her ett helt år nå . . Men, ett nytt kapittel venter, med ny og større leilighet, og ikke minst – roomie! Dette blir SÅ spennende! Gleder meg ihjel til å dele bilder med dere underveis- og når alt er ferdig! GLADJENTE! Nå har vi spist frokost, og er ready to go! Norsk frokost har vel aldri smakt bedre tror jeg. Nystekt gulrotbrød med store mengder bremykt og leverpostei. Ah! Min elskede er her hos meg, og jeg er så glad han er her og kan hjelpe meg idag, demontere, og montere, skru og styre. Handyman! Let the moving begin. Skrives senere, i mellomtiden får dere ha en fantastisk lørdag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg