Mountain bound

FriYAY, sol, blå himmel og jeg er klar for fjellet og Hemse(g)al med jentene! Herlighet jeg gleder meg til snø, fjelluft, ski og afterski, morro ♥ Men først må jeg “manne” meg opp til en tur i boden for å finne skiene mine. Strømmen er borte og det er ikke akkurat høyt på listen min å gå ned i en kjeller fra 1870 tallet i mørket, alene, hehe. Men ski må man ha! Her er noen andre godbiter som blir med i bagasjen!

16990045_10158772858300355_1998261649_o16910933_10158772858295355_1319708014_o16805475_10158772858275355_1702821018_o16930360_10158772858285355_169196628_oSkibukse Bjørn Dæhlie – Lue G-Sport (Barts er merket) – Moonboots Studio G12 – Ull undertøy Swix – Svarte solbriller Luna Australia – Ørevarmere H&M – Svarte briller Prada – Svarte solbriller med gull Dior – Ullgenser Ganni – Rød boblejakke Swix – Svart boblejakke Monki – Skinntights Bik Bok

Nå tar jeg helg! Macen blir hjemme, men er tilbake med fjell-oppdatering på søndag. Og neste uke er det gøy innhold, vlogs OG New York ♥ Ønsker dere en MAGISK helg, kanskje jeg ser noen av dere på Hemsedal?

16931192_10158772893450355_1675337146_o

LOVE

20 kommentarer
    1. Hei! Jeg håper virkelig du svarer på spørsmålet mitt, det ville vært til stor hjelp
      Jeg har over mange år slitt med en spiseforstyrrelse og er endelig på bedringens vei! Jeg veide meg i dag for første gang på lenge og har endelig klart å gå opp i vekt, og det med stolthet 🙂 Jeg ønsker ikke å ha et konkret forbilde å måle meg etter for vi er alle forskjellig, men likevel vil jeg bare si at jeg syntes du er veldig fin <3 Jeg veier i dag 46kg, og det eneste jeg lurer på er om du tror jeg er mye større enn deg i dag bare basert på vekt eller om du syntes det er mye? 🙂
      Ha en fin helg! Klem

      1. Hei <3 Så kjekt og høre at du er på bedringens vei! Glad på dine vegne 🙂 Nå vet ikke jeg hvor høy du er, men tror nok du bare har godt av å legge på deg mer <3 Og det høres jo ut som du er på god vei! Så kjekt! Stå på, vær sterk så kommer du deg nok styrket ut av dette! Stor klem til deg Linn Viktoria!

    2. Har du link til de sort bildene som du hadde på det siste bildet? De er dødskule!! Skjønte ikke hvilket merke det var 🙂

    3. Hei Lene – mye fint her… er dette sponset? Hadde ikke du ganske ny dress fra Bjørn Dæhli? Mener å huske du skrev du hadde den lanslaget hadde – i rødt blått og hvitt – hnor hva har du vjort med den???

    4. Hei Lene:)
      Lurer på om du kan ha et innlegg som dette når du får tid?
      http://www.leneorvik.no/2016/01/12/outfits-july-december-2015/

      Syns du er så flink til å kle deg så det er så utroooolig inspirerende å se litt forskjellige antrekk på en gang, da begynner tankene og rulle på en helt “ny” måte haha. Et av mine favorittinnlegg gjennom tidene 🙂
      Håper du koser deg på fjellet, fortsatt god helg <3

      1. Hei – så hyggelig 🙂 Jeg skal skrive opp dette <3 Kjekt og høre du liker de type innleggene. Klem til deg!

    5. God helg på etterskudd og god søndag! Ser ut som du har kost deg gløgg ihel i helgen ☺ Håper alt står bra til med deg, fina?
      Du skal vel ikke til Geilo i påsken?

      1. Heia, jaaa superkos helg 🙂 Og du? Alt er helt strålende 🙂 Ikke Geilo i påsken 🙁 Hemsedal! <3

        1. Godt å høre, kan ikke bli bedre enn det <3
          Åååkei daa, hadde håpt å få sagt heiii om du skulle! Men Hemsedal blir nok meget bra og 🙂

    6. Jeg er stor fan av deg, og synes du får til så mye 🙂
      Ville derimot revurdert før-etter bildene av treningen, i beste hensikt.. Det er helt greit å være stolt og ha lyst å vise deg frem. Bikini- og “lettkledde” bilder ser vi jo uansett her i ferier osv., men her vil jeg si det blir å vise hvordan gjøre en bitteliten petit jente enda mer petit. Du ser jo over her at du har lesere med spiseforstyrrelser og som spør deg om deres vekt er “ok”.. Jeg ville tenkt tre ganger gjennom hvilken hensikt før og etterbildene faktisk vil ha på denne bloggen..

      Gleder meg ellers stort til alt annet du skal dele med oss på bloggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg