– Mou for f/w 14 –

Sponset produkt – My favorite Moues for f/w 14 – H Y L! Ja, det er faktisk verdt et hyl. For jeg har vært såå utrolig heldig idag. Var innom de skjønneste jentene på Kouture, som jeg har et samarbeid med- og de hadde nettopp fått inn nye Mou som de gjerne ville gi meg. Altså, jeg elsker disse skoene. De er SÅ fine, varme og ikke minst kosete og gode på foten. Nå kan kalde høstdager, dager på fjellet, og vinteren bare komme på løpende bånd- for jeg er klar. Jeg har de i en kortere versjon i grå fra ifjor også,så fornøyd med de ♥ Fargen ♥ You like them? De er normale i størrelsen om noen skulle lure, og de er himmelske på foten.
Disse finner dere hos Kouture på Arkaden, eller her.  Nå er det litt avslappings med kjærleiken, før både han og jeg skal gjøre oss klar til kvelden. Han skal på gutteklubb til Egil, og jeg skal som nevnt tidligere ut med jentene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg