Motivation

God morgen ♥

Nå titter solen så vidt frem her, så satser på at det klarner opp snart- hadde vært deilig og kunne tatt turen på stranden å lese bok idag kjenner jeg. Kom nettopp tilbake til rommet, ble med Gard bort til svømmebassenget og fikk syklet en time utendørs, det gjorde jeg igår også. Så digg! De har treningsrom rett ved siden av svømmebassenget, og sykkel ute på terrassen der- så det passer perfekt for meg! Blir så innmari motivert her nede, de andre trener jo hele tiden, kan ikke jeg ligge på latsiden, hihi.
  Så skal jeg jo innrømme at treningsklærne med disse freshefargene også gjør meg motivert, da ♥





Sko, tights, topp Nike – Treningsbh H&M

Har forresten begynt så smått på denne. Fikk mange anbefalinger om at jeg måtte lese den, tenkte jeg skulle lese på engelsk, men de hadde ikke det på Flesland.. Har ikke kommet på langt enda, men synes ikke den er så veldig bra hittil.. Dårlig oversatt føler jeg. Men det blir kanskje bedre ♥ Skal jo være en sterk og varm bok, så må jo gi den en sjangse på norsk. Noen som har lest den på norsk?

Nå skal jeg dusje, og kaste på meg bikinien, ha en nydelig dag så lenge ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg