Motivasjon

Noen av lenkene er annonselenker

Hey sporty chicas! Har dere funnet frem til treningsmotivasjonen etter jul og nyttår? Jeg har endelig fått nok motivasjon til å starte, og er inne i min andre uke med treningsprogram. Jeg føler meg allerede litt strammere, og har mye mer energi om dagene, det er så herlig og man føler seg bare så HAPPY! Godt ♥ Motivasjonen til trening kan jeg rett og slett ikke tvinge på noen, den må man finne selv, og bare rett og slett bestemme seg for å sette i gang. Når man først har kommet i gang, er det SÅ fantastisk deilig, at man får automatisk driv til å fortsette.

Jeg har 4 tips og grunner til hvordan finne og beholde motivasjonen :
• Man føler seg bedre • Man får mer energi • Spreke treningsklær med glade farger • Awesome musikk som gjør at du bare har lyst å trene i evigheten, for den gjør deg så giret!

♥ Happy training with these colors and patterns :


Uten navn-1

Turkis&rosa topp
TightsRosa&hvit toppTightsGrå toppTights // Sjekk ut mer fresht treningstøy her

♥ Happy training with this music :

Lea Rue – For The Weak
Crawn – The Boy Is Mine
Jonas Blue – Fast Car Radio Edit 
Roses – The Chainsmoker
Haine Steinfeld – Love MySelf KREAM Remix

Florence + The Machine – Deliah – Galantis Remix / Edit
Martin Garrix – The Only Way Is Up – Radio Edit
Axwell Ingrosso – Dream Bigger Instrumental
DJ Snake – Middle 
DNCE – Cake By The Ocean
Felix Jaehn – Book Of Love
Lemaitre – Stepping Stone

Så er det bare å adde disse til spillelisten din, finne frem motivasjonen i deg, og sette i gang! ♥ Who is with me? Etterhvert kan jeg dele litt treningsprogram med dere også, om ønskelig! Men da må dere være glad i styrke!


Jeg var oppe 05 idag, for å kjøre Gard til jobb. Jeg må nemlig ha bilen senere, og lille Walther (elbilen) kan ikke kjøre så langt som til Tønsberg uten at han fullstendig går tom for strøm, haha skulle tatt seg ut! Jeg skal nemlig på malings-planlegging til leiligheten, tenk at vi tar over IMORGEN!! Klarer ikke vente med å vise dere bilder etterhvert.. Jeg drar jo til København i ettermiddag, men nå tar Gard over stafettpinnen som prosjektleder (hehe, ja jeg kaller det det..) Jeg har hatt full kontroll hittil på alt av planlegging hittil, både når det kommer til gulv, maling, fliser, kjøkken, bad, møbler og til hvilket arbeid som må gjøres etc. Nå tar han over “manneoppgavene” hihi. Vi skal nemlig ha folk som pusser opp for oss, men vil jo likevel være der selv og rive, hjelpe til og passe på at alt er under kontroll. Så det blir kjekt for han ♥ Gjett om jeg gleder meg til å komme hjem på søndag da, og se leiligheten tom, og VÅR for første gang, wii!

KJÆRLEIK til dere alle! ( Ps.. Jeg vet ikke hvor mye oppdateringer jeg får til ila disse dagene, dere vet jo at det går i ett bankende kjør når man er på jentetur. Men jeg har uansett forhåndsskrevet noen innlegg til dere, og så må dere jo bare følge meg på snap og insta i mellomtiden) ♥

16 kommentarer
    1. Jeg skal også til København i dag 🙂 Så gøy at du er der i helgen. Bare å glede seg, for byen er helt fantastisk. Håper jeg ser deg, Det hadde vært super koselig. Stor klem

    2. Masse lykke til med overtakelsen. Og god tur til København! Sliter litt meg å få opp motivasjonen kjenner jeg, har blitt for lite trening de siste månedene..!. Men er bare å komme seg på trening uansett, så kommer motivasjonen etterhvert når man kjenner hvor herlig det er når formen og overskuddet kommer på plass igjen 🙂 Hadde vært gøy om du ville dele treningsprogram med oss? 🙂 Alltid gøy med litt treningstips! Klem <3

    3. Åå, så gøy med overtagelse. Håper leiligheten blir drømmeleiligheten tilslutt! 🙂 Jeg har endelig kommet tilbake til treningen igjen, men så troor jeg det blir lite trening igjen nå de neste ukene. Henter nemlig valpisen vår Tilla i morgen tidlig hos oppdretter – gleder meg som et lite barn dagen før julaften!! 😀

      1. Det blir den <3 Hihi.. Digg å trene igjen! Gjør dere?? SÅÅ hyggelig !! Håper det har gått fint? <3 KLEM

    4. De klærne var såå freshe! Dessver har jeg shoppestopp, så jeg får vente til litt lenger ut på våren med å handle nytt fresht tøy 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg