Mornings like these

♥ Hei!
OLYMPUS DIGITAL CAMERANå er jeg i mål med jobb hittil denne uken, det har vært en lang, givende og GØY arbeidsuke denne uken her, det må jeg bare få sagt. Det har vært mye jobb, men hard work pays off in the end, right? Nå kan jeg i hvertfall senke skuldrene og KOSE meg med forberedelsene til det store bryllupet i helgen. Nå er det fullt fokus på forlover-rollen! Når Gard vekte meg for å si hadet klokken 05.10 idag tidlig, stod jeg like gjerne opp. Hva feiler det meg? Jo, det skal jeg si dere. ENERGI!! Jeg kunne endelig begynne å fokusere 100 % på fremover mot helgen, og fikk skrevet hele talen, til og med før det ble lyst ute! Veldig fornøyd med det, altså.

Nå skal jeg begynne å pakke, drar avgårde i 13 tiden til Ålesund. Men før det, prosjekt : Finne kjole! Kjolen jeg har bestilt har enda ikke kommet, og jeg klikker i vinkel snart! Får ikke tak i de på kundeservice heller slik at jeg kan få en liten anelse om hvor den er i verden. Planen var jo å låne en fra Cecilie Melli, men siden fargen vi skal ha er mint var det litt vanskelig å finne sist vi var der. MEN. Jeg ringte i går, og de har hele 2 mint kjoler inne nå, hurra! Så Cecilie Melli og de søte jentene hennes er nok redningen min denne gangen. Hurra!

Ville bare vise dere de skjønne blomstrene Gard kjøpte til meg i går, når jeg kom hjem etter nok en lang dag/kveld hadde han kjøpt blomster, laget biffmiddag og satt frem rødvinen. Kjærleiken min er så snill han ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERASitter her og koser meg med same breakfast as every day. Og jeg blir ikke lei? Dette spiser jeg altså hver eneste morgen ja, det er helt riktig. Bortsett fra i helgene når jeg har tid og ork til å bake knekkebrød.

♥ Cottage cheese, blandet med gresk yoghurt (med lime, pasjonsfrukt eller blåbær-smak) blåbær og mandler. You should try it!

FIN dag til dere! Hååååper en av kjolene sitter som støpt og at jeg kan pakke den i kofferten å se fremover mot at mitt beste vennepar skal gifte seg. Fantastisk! Vi skrives fra Ålesund. 

Og PS … Jeg aner ikke hva som skjer med bloggen min. Vært i kontakt med UB siden i går, og de er på saken. Forhåpentligvis blir det fikset asap! Kan anbefale å lese bloggen på mobilen i mellomtiden, der gikk det grå bort hos meg.

4 kommentarer
    1. Hei, litt off topic, men jeg er på jakt etter en stor vase, ala den på bildet over, så jeg lurte på hvor du har kjøpt din? 🙂

    2. Hei Lene 🙂 Det er egentlig en stund siden jeg har sett deg bruke de hvite Sandro skoene med borrelås. Men jeg lurer veldig på hvor du har kjøpt de? De var råkule! 🙂

    3. Særiøst du må være mest energi rike menneske:) shit å du går inn i rollen med alt du eier. Det er en skikkelig venn:) Gleder meg til å se bilder fra bryllupet:) Håper ihvertfall du deler den fine kjolen du skal ha på:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg