Morning walk

God morgen fine lesere! Jeg har vært oppe siden kl 08 og jobbet – så nå kjenner jeg at jeg vil ut i frisk luft. Fryktelig deilig å starte dagen med en tur synes jeg, og så får jeg gjort noen ærender på veien også. Viktig og komme seg litt ut selv om man har hjemmekontor, ellers blir man gal! Dessuten skal jeg jobbe litt hos miinto senere ikveld, og det blir SUPERspennende! Idag har jeg tullet meg inn i verdens beste kosejakke fra Mountain Works, som jeg har vært så heldig og fått hos Sidecut. Elsker den rett og slett, og denne kommer til og bli brukt flittig både til- og fra trening, i skibakken, you name it. Sidecut har forresten vareprøvesalg nå, hvor de selger denne jakken samt en drøss andre herlige produkter billig. Se info om vareprøvesalget her. De har åpent både idag og imorgen og ligger i Oscarsgate rett ved siden av Hendrix hair. Ha en sprek dag videre hjerter! Luen er forresten fra BIK BOK / Skoene fra Nike (Stress på Karl Johan) / Buksen fra Cubus Sponset produkt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg