Morning coffee


Beige almond nails made by SANDM nails (sponsored treatment)

Hei til dere ♥ Jeg var på kontoret rett før 08 idag, til og med før resepsjonisten. mye og gjøre og massevis av motivasjon. Elsker å glede meg til hver eneste arbeidsdag, for det gjør jeg virkelig! Igår dumpet nyeste Kamille ned i postkassen min, så nå kan jeg endelig vise dere en liten sniktitt på saken de laget om meg ♥


Løp og kjøp!

Var en av dere som ønsket at jeg delte litt flere sanger med dere, og dette er sanger jeg hører på om morgenen, mens jeg nyter morgenkaffen min ♥ Elsa & Emilie Another Day
Lana Del Rey West Coast
Ellie Goulding You Do
Mikky Ekko Time
Grace Mitchell Your Design
Matilda Declarations Of Love
Us The Duo Shake It Off
Fink Looking Too Closely
Birdy Tee Shirt
M83 Wait

Enjoy ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg