Morning bakery

Jeg er i full gang med baking av kanellsnurrer (skillingsboller.) Tenkte jeg skulle overraske jentene mine på jobb idag, med nystekte, forhåpentligvis velsmakte snurrer. Da tenker jeg de blir glad! Rolf Ivar blir nok også glad når han kommer hjem, det har vært etterspurt, så da kan jeg ikke annet enn å hive meg irundt. Alt for å glede andre.

Idag jobber jeg sent, til klokken 20, deilig det også iblant, selv om jeg ikke sover noe særlig lengre uansett. Herlig å stå opp tidlig, spesiellt når solen steker meg i ansiktet.

Men, dere vi snakkes. Jeg skal nyyyyyyyte disse herlige snurrene.. Hehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg