Morgenstund i heimen

Hei hå fra solfylte Oslo ♥ Vi er jaggu heldige med fint vær for tiden, så deilig! Jeg har funnet spisebordet og benket meg til med mac, og deilig frokost. Og ikke minst – digg musikk på ørene, må bare dele med dere.. Vet ikke hvorfor jeg sitter med øreplugger når jeg kan spille så høyt jeg vil, men får en bedre musikkopplevelse med ørepluggene mine, hihi.

♥ Lorde – Tennis Court
♥ Ine Hoem – When We Collide  Var på HAY her om dagen, og forelsket meg fullstendig i disse spisebrikkene i ull. Også i grå, samme som sofastoffet vårt. ELSK! 



Kjøpte 8 stykker, så nå har vi nok til alle gjestene rundt bordet. Synes ikke de var så forferdelig dyre heller.. 56,- pr stk.. Vel verdt pengene ♥ Igår satt jeg med regnskapet store deler av dagen, men tok meg en luftetur sammen med bestis Helen på café. Hun leser til eksamen i disse dager, og trengte litt luft hun også. Planen var å gå tur i Frognerparken, men det ble for min del erstattet med kakao og gulrotkake før jeg dro hjem og fortsatte, hun var fornuftig nok til å gå seg en tur, jeg angrer enda.. Hihi. 


Mouboots – her / Jakke – her / Veske H&M / Skjerf Cubus
Dere får ha en deilig onsdag, jeg må ta fatt på min alt for lange to-do liste for dagen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg