Morgenstund er gull i grunn

Hei vakre mennesker! Fredag, helg, sol – OG vi er ferdige å skru! For en fantastisk dag. I tillegg har jeg fått ett ganske stort “gjennombrudd” med mitt hemmelige prosjekt (som jeg nesten ikke klarer å vente med å fortelle dere) så jeg er superexcited idag! Super super super excited! Så nå fikk jeg plutselig haugevis med jobb og gjøre, i tillegg til at leiligheten er overfyllt av esker og bossekker med sko og jakker som bare roper på å få komme inn på klesrommet! En dag med mange gjøremål med andre ord. Og da er det deilig å starte dagen med en sånn frokost?! Utrolig godt var det! Nå sitter jeg i min deilige sjeselong, koser meg med teppe og jobb – en perfekt, avslappet og deilig morgen. Energi! (Ikke bry dere om “kaoset” -som jeg kaller det når ting ikke ligger på sin plass- ute på terrassen der . . Eheheh, dere skulle sett resten ! Men vi begynner å nærme oss, så snart blir det bilder!) Ha en deilig og GLAD helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg