Morgenstund

GOD HELG dere. Jeg har vært våken siden kl 8, og er allerede  godt i gang med dagens to-do liste. Elsker når jeg kan krysse meg nedover listen, vel fornøyd med at ting blir gjort. Så kan jeg ta helg med god samvittighet. Her sitter jeg og koser meg idag. Herlig med sånne fredager! Deilig frokost! Mmmm.. Tenkte å dele litt av spillelisten min om dagen, har så mange fine sanger jeg vil dele med dere ♥

  • Birdy – Skinny Love
  • Birdy – People help the people
  • Lana Del Rey – Nathional Anthem
  • Lana Del Rey – Radio
  • Lana Del Rey – Ride
  • Lana Del Rey – Summertime Sadness
  • Labrinth, Emeli Sandé – Beneath your beautiful
  • Gavin Mikhail – Let me love you
  • Gavin Mikhail – Europhia
  • Gavin Mikhail – Hungry Hearts
  • Ne-Yo – Let me love you

Setter veldig pris på om dere deler deres favoritter med meg også! Kunne tenkt meg å forlenget spillelisten litt til helgen, hihi. Og sist kom dere med SÅ mange fine sanger. Lovelovelove. Ha en fin inngang til helgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg