Morgenstund

Er det andre enn meg som sliter med å komme seg opp om morgenen? Våknet først av meg selv, supertrøtt og tenkte .. Åh, nå ringer sikkert klokken anytime. Men så var den bare 7! Det vil for min del si, en time ekstra søvn til, joho. Men når den ringte klokken 8, ble det slumring, slumring, slumring… Bah. Men! Nå er jeg oppe, har pakket bestillinger og fått unna en god del mail. Spist en bedre frokost har jeg også gjort, og så skal jeg hoppe i treningstøyet. Ja, til tross for HVOR stiv og støl jeg egentlig er.. Au, au! Men trene må man! Igår var jeg forresten på date med Maria, vi spiste på SüdØst på Grünerløkka. Aldri vært der før, men fy søren for et sted! Så utrolig kult. Dit skal jeg tilbake flere ganger. Følte litt at jeg var i en annen by, i utlandet. Veldig trendy og kult sted. Sånn typisk drink sted, med asiatisk mat. MMM! Vi ble faktisk sittende i 3,5 time og bare skravle. Delte på tempura maki, vårruller og en nydelig biff gryte av okse. Det var bare himmelsk. Så dit må dere dra, om dere bor i Oslo, og ikke har vært der enda. Anbefales virkelig! Nå venter trening og LØPING for min del. Ha en SPREK dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg