Morgenstund

GOD tirsdag alle fine! Fikk ikke tid til å blogge på ettermiddagen igår, da vi var i full gang med både lameller og montering av spisestuestolene. Åh- de er så fine! Gleder meg til å vise, spisebordet kommer jo om to dager!  Her har det vært koselig morgenstemning på badet idag ♥
Klarer llksom ikke helt å slå meg til ro med hvordan ting skal være der inne, kan holde på i timesvis og bytte om, flytte på ting, og bare dille. Elsker det badet der. Nå er vannet og vaskemaskinen koblet på, så endelig kan vi få på plass det siste skapet, og DA kan jeg vise dere skikkelige bilder.  Nå skal jeg avgårde for å jåle meg litt til julebordsesong og diverse, jeg skal nemlig få extensionsvipper igjen, jippi. Gleder meg! Har ikke hatt siden sommeren nå, så det blir deilig med litt mascarafri igjen.  Viser dere bilder av både vippene, og mer av antrekket senere. NYT den fine tirsdagen, her skinner solen!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg