Morgenkos

To gode venner Jeg og Bella har vært oppe siden før klokken 8 idag tidlig. Jeg jobber, og hun tusler rundt her og vil ha oppmerksomhet. Men nå har jeg en aldri så liten “lunjspause” så da har man alltid tid til litt kos. I ettermiddag kommer bror Andreas på besøk, han er ferdig pakket – og jeg har ikke engang begynt. Iiiik. Men når jeg først setter igang, går det ganske fort. Skal prøve å være flink og ikke pakke for mye, for da kan jeg jo ikke handle noe i Italia, har hørt at shoppingen er bra, så vil ikke gå glipp av noe. Uansett, i “lunsjpausen” har jeg laget meg en smoothie. En dag når jeg har tid, skal jeg skrive ned alle smoothies oppskriftene jeg fikk av dere. Gleder meg til å prøve ut alle sammen. Igår kveld laget jeg en helt enkel jordbær og ananas smoothie, og den var SÅ nydelig god. Smakte jordbærslush. Idag tok jeg en pitteliten vri, og hadde banan i tillegg. Genser fra BIK BOK (Kun 199,-) klokke herfra (reklamebasert lenke) Bella ville selvfølgelig også være med å lage.. Oppskriften : 1 boks hermetiske ananas (bruk hele boksen, inkludert saften) Litt frosne jordbær 1/2 banan Litt isbiter (Og selvfølgelig litt sukker, eller suketter for de som ønsker det) Enjoy! Har laget meg en playlist til turen på iPhonen nå, tenkte jeg skulle dele noen sanger med dere : Jessie J – Who you are Beyonce – Run the world Beyonce – I was here Moi – Hjerteknuser Samsaya – Love me not David Gray – This years love Veronica Maggio – Inga klader Medina – For Altid Mine favoritter akkurat nå ihvertfall, hører mye på musikk når jeg er ute med voffsen også, herligt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg