Morgenjobbing

Først ble jeg vekt av mange morgensusser av min kjære i 7 tiden, og sovnet til igjen. Så ble jeg vekt av en skrriiiikende ringelyd inni øret rundt klokken 9, da var det en fra Canal Digital som skulle inn i leiligheten min i Oslo for å montere og installere. Min bror og kjæresten har lånt leiligheten noen dager nå, så da måtte jeg bryte de opp for å slippe inn mannen fra Canal Digital. Hurra for flere kanaler.. Selv om jeg ikke ser så mye på tv når jeg er i Oslo … Jeg fikk ihvertfall startet tidlig på litt hjemmekontor idag, det er så deilig å få unna det man skal. Nå skal jeg til regnskapsføreren min igjen en tur, og deretter møte min kjære lillesøster Anniken i byen. Må jo se henne også før jeg reiser tilbake til hovedstaden. Alt fra BIK BOK Senere skal jeg og min kjære ta jaquzzi i regnværet, så blir det fårrikål til middag, jippi! Det er så lenge siden jeg har spist det nå, og jeg har forsåvidt aldri laget det selv før heller. Men det er jo så enkelt at det skal jeg nok mestre . . NYT høstferien til de som har det. Og forresten, det er utrolig lett å merke at mange av dere har ferie nå – merkes på kommentarene 😀 Hint hint.. Hehe. Jeg har forresten fått min kjære bror til å laste opp videoene av leiligheten nå, så det får dere se senere. Kiss kiss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg