Morgen- og kveldsrutiner i heimen

Annonse

God søndags morgen ♥

Jeg elsker alle morgener like mye, selvsagt litt ekstra i helgene når jeg kan kose meg litt mer enn normalt. Det beste er å starte dagen FRESH. Opp tidlig, være utlagt etter NOK timer med søvn, ta seg en dusj, slippe inn i tøflene og tasse ut på kjøkkenet for å lage dagens første kaffe! ELSK, og tenk at en så liten ting kan gi så mye glede. I helgene er det gjerne litt mer tid til frokostkos, og om jeg ikke lager hjemme, er det bare å smette ned i gata til Juicery å kjøpe favoritten, og en sunn juice til. Morgenkos og litt luksus i hverdagen.

Speaking of luksus i hverdagen så fortjener huden like godt som magen litt lukus. Spesielt nå som høsten er her og huden får gjennomgå litt ekstra av kulden ute. Jeg merker så godt når været skifter fra varmt til kaldt, og da trenger huden ekstra pleie. Lite som slår et rent ansikt hvor man kan påføre deilige produkter som gjør sitt for at den skal holde seg fin. OG som lukter spa ♥

I samme serie som 10 minutes glow-masken, har jeg blant annet disse produktene i baderomshyllen.

Cosmed Shop har utrolig mange deilige produkter. De jeg har er fra Crystal Clear. Jeg har så mye jeg vil vise dere etterhvert! Dere får- 20 % på hele sortimentet deres frem til 12 november ved å bruke kode : LENE20

Illuminate – Med hånda på hjertet er dette en av de beste fuktighetskremene jeg har hatt! Når jeg flyttet fra Huitfeldtsgate 19 til hotell en periode, forsvant denne i flyttekaoset og jeg ble nesten litt desperat etter å finne den. Her er hvorfor jeg liker den : Den er supertykk i konsistensen, du må virkelig jobbe den inn i huden, og i timesvis etterpå er huden fuktig og du får virkelig ekstra glød og shine av den. Ah . jeg bare ELSKER den, og anbefaler den varmt videre. Det er SPF15 i den, noe som vi virkelig trenger for å beskytte huden vår. Jeg sliter jo dessverre med pigmentflekker i ansiktet, og denne her – ja, den har hjulpet så mye. Jeg har nesten ingenting igjen. Helt genialt. Den gjør liksom så mye for huden min, også lukter den helt latterlig deilig. En slags deilig spa-sitrus lukt. Min absolutte favoritt uten tvil. Og mitt lille avhengighetsprodukt.. Et par ganger i uken, kanskje mer når det nærmer seg helt, føler jeg alltid for å få litt ekstra farge i ansiktet, og da blander jeg 2-3 dråper av Tan Drops i kremen om morgenen.

Tan Drops – denne blandes altså i fuktighetskremen. (Husk å vaske hendene etterpå) Den gir en superfin og naturlig farge i ansiktet som vi virkelig trenger litt ekstra av nå som høsten er her. Man føler seg rett og slett bare litt ekstra “frisk” i ansiktet. Denne kan også brukes i fuktighetskremen til kroppen når man smører seg inn. Jeg tar ikke ofte sol, men jeg har gjort det to ganger siden sommeren – da har jeg smurt både Illuminate og Tan Drops i ansiktet før jeg har lagt meg i solariumet! Både SPF og litt ekstra push på ansiktsbrunfargen. Superfresht!

Jeg har fått satt disse to produktene i en pakke til dere, 25ml Illuminate & Tan Drops til 959,- med kode “LENE20” (verdi 1199,-) Her er link til pakken. 


Anti Agening Serum –
jeg har alltid vært sløv med sånne ting.. Noe jeg IKKE burde vært. Jeg er jo 30 nå! Merker det på huden faktisk. Så nå har jeg endelig skjønt at ting forandrer seg, he he.. Selv om jeg ikke vil innrømme det. Dette er et lett og deilig serum som jeg påfører ansiktet før jeg legger meg. Og som aktivt og intensivt jobber seg inn i huden og forebygger det som forebygges må. Denne lukter også helt himmelsk. Om du ønsker å våkne med litt ekstra brunfarge, kan du også lett blande 2-3 dråper Tan Drops i serumet!

Jeg har også satt disse to produktene i en pakke. Anti agening serum 30 ml & Tan Drops. Og den får dere her til 999,- (verdi 1249,-) Husk koden når du kommer til kassen.

Mine hud-rutiner der altså. FUKT til morgen og anti age til kvelds! Enkelt og greit ♥ Og Tan Drops for glød, og vi ELSKER jo glød gjør vi ikke?! Denne skal med i kofferten på neste tur hvor solen steker, den er genial.

Jeg er veldig engasjert i disse produktene merker jeg! Så om dere har noen spørsmål,bare spør i vei! ♥ Nyt søndagen!

15 kommentarer
    1. Hei fine deg! Skjønner ikke helt første setning, at du liker alle morgener like mye men ekstra i helgene….?
      Håper du koser deg i den nye leiligheten

      1. Jeg bruker renseproduktene fra Crystal Clear også! Ikke bare vann. Alt jeg bruker til huden er fra den serien 🙂 Både rens, masker, scrub etc.. Superdeilig <3

    2. Så moro å høre om produkter du er opptatt av og liker. Er selv veldig glad i hudpleieprodukter og syns det er så moro å prøve nye. Hvordan vil disse produktene være for ei som lett får blank T-sone gjennom dagen? Har du noe erfaring i forhold til det? Klem og ha en fin uke 🙂

      1. Hei Guro 🙂 Ja disse er fantastiske 🙂 Nei, det er jeg litt usikker på faktisk- men den Illuminaten feks skal jo passe til alle hudtyper.. 🙂 Så du må kanskje nesten bare prøve å se? <3 Stor klem!

    3. Hei,
      Først vil jeg bare si at jeg digger bloggen din og har fulgt med en stund! Men jeg lurer på noe som egentlig ikke har noe med dette innlegget å gjøre, nemlig : Hva har skjedd med skjønneste Levi? <3 jeg husker dere snakket om å finne et hjem til henne, og har ikke sett henne på bloggen på en stund, fant dere et hjem til henne?

      Ikke meningen å snoke, men man blir jo nysgjerrig!
      klem <3 ha en fin mandag og kos deg med fårikål hehe

      1. Hei! 🙂 Ja i dag blir det fårikål! NAM. Levi har fått nytt hjem <3 Hun har fått en Toller-søster på sin egen alder, en ny fantastisk mamma og to "brødre" som alle elsker henne 🙂 Så hun har det som PLOMMEN I EGGET hehe <3 Savner henne fælt, men hun har det så bra!!! <3

        1. Åå så godt å høre! Skjønner at savnet er stort, men det var nok et klokt valg! ❤️ Ha en fin torsdag videre og kos det med viltgryte (hahah!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg