More red

Hei hjerter ♥ Nok en dag på Ålesund Båtfestival, vi koser oss, og det er kjempegod stemning tross litt dårlig vær. I ettermiddag/kveld har jeg tatt meg fri, og setter kursen mot Midsund, my home, og festival sammen med verdens beste jenter! Blir bare en natt, for jeg skal tilbake på jobb imorgen tidlig. Men åh, det gledes til å se alle jentene mine igjen. Vi skal lage tapas og hygge oss sammen før festivalen. Svigermor og svigersøster har en outlet på festivalen her hvor de selger klær og sko i ett av teltene. Svigermor hadde bestillt ett par sko som var for små til henne, og jeg var ikke vanskelig å be om å kjøpe disse! LIKE! Coole til ett par jeans og en avslappende look. Hva synes dere? Ønsker dere en fortryllende fredag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg