Moods of Norway event

God fredag dere, håper dere har en finfin inngang til helgen ♥ Igår var en helt super kveld, først var det duket for Moods-event sammen med Side2. Vi ble invitert til Moods sin Pop Up Shop, hvor vi fikk champagne, fingermat og ikke minst- fikk vi sniktitte på de neste kolleksjonene som kommer i butikkene. Så mye fint! Lokalene deres var også bare helt rå, og det var utrolig god stemning. 
Her med guttene fra Moods, Line, meg, Kaja, Anne Berit og Kristin fra Side2. Gladgjeng!
Creds til de guttene her, og alt de har fått til. Fantastisk!!
Hadde på meg bukse, genser og pumps fra Zara igår. Vesken er Alexander Wang. Alle bloggerene fikk velge ut hvert sitt antrekk som man ønsket, og som man får selv når det kommer i butikkene. Jeg gikk for en nydelig maxi sølvkjole med høy split, synes den var så nydelig!  Her er litt bilder fra Pop Up Shopen, utrolig kult laget til. 




Etter eventet dro jeg med jentene til Kathrine på “tutteklubb” som vi kaller det, noe vi skal ha én gang i mnd fremover, hver sin gang og hoste. Igår hadde Kathrine stelt i stand nydelig tapas, og vi drakk vin, skravlet og fikk litt danseopplæring helt på slutten, hihi. Hun er jo så flink å danse jo! Lærte Fiona noen steps siden hun skal gifte seg neste sommer ♥ Hyggelig kveld med jentene!

Nå skal jeg gjøre litt arbeid her på macen, før jeg hiver meg irundt og gjør husarbeid til helgen- leiligheten skal skinne! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg