MOOD

Processed with VSCOcam with hb1 presetLille Levibebi sier hei til alle leserene til mamma ♥

Jeg og Levi har en så fin og rolig søndagsmorgen sammen. Snart skal vi tusle oss nedover til Vika, vi skal nemlig på frisøren. Mammaen til Levi skal bli helt blond, og vi skal besøke Malene sin fineste salong Meraki Studio for første gang! Har vært innom dere flere ganger selvfølgelig, men nå er det ferdig og klart til å åpne i morgen! Så jeg er klar for min første behandling! Jeg heier sånn på Malene og gleder meg til hun skal bli min faste frisør ♥ Gleder meg til å vise dere resultatet også, blir litt skummelt å bli supermegalysblond? Men gøy også! Elsker forandring!

Processed with VSCOcam with a5 presetvsco-photo-2Processed with VSCOcam with a5 presetvsco-photo-1Genseren til Levibebi er fra ilovedogs – her og mamma sin er fra ND-KA – her (begge genserene er sponset)

Gleder meg til å ta fatt på en ny uke imorgen, og ikke minst få Gard hjem i kveld ♥ Neste uke SKAL vi flytte inn i den nye leiligheten. Basta! Ønsker dere en herlig søndag, dere er så gode, får lyst å gi hver og en av dere en stor bamseklem!

12 kommentarer
      1. For det første er det en hun 🙂 Og hun trenger ingen genser, det er jo fordi hun er supercute i den!

    1. Flotteste Lene og nyydelige lille Levi <3 Hvordan størrelse har Levi i hettegenseren? Og hvilken størrelse har hund i "adidog"-genseren?

    2. Har du noen tips til hva man kan finne på som kjærester for å kunne få litt kose tid i hverdagen til å pleie forholdet?

    3. Syns hun det er greit å gå med den genseren? Jeg personlig skjønner ikke greia med å putte klær på den deeilige pelsen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg