Mondaymorning


Krans, topp & shorts BIK BOK God morgen, ny uke og fantastisk vær her i hovedstaden. Jeg skal straks hente mamma på flytoget, vi får nok noen deilige sommerdager sammen her i Oslo mens hun er på besøk. Nå sitter jeg ute og koser meg med frokost og jobb. Så deilig og kunne ha en ekstra “stue” som jeg kaller det, bare at den er utendørs, da. Solen titter ikke frem her før på ettermiddagen, men det er jo så varmt at det gjør ikke noe. Viser dere bilder etterhvert, men mangler fortsatt litt ting og tang før det er ferdig. 

Elsker disse nusselige sugerørene fra Ting ♥ Skyr med jordbær, musli og jordbær saft er en god kombinasjon synes jeg, mm.


Utemøblene skal dere få se nærmere når alt er på plass. De er fra FineDesign, putene fra Home & Cottage og teppet fra Ikea.  Ønsker dere en deilig mandag, håper solen titter frem hos dere også ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg