Monday snuggles

I AM BACK! ♥ Etter en herlig ferie med både avslapping og gøy, er det nå veldig deilig å være tilbake hjemme. Leviskatten min er her og vi jentene bare koser oss i leiligheten. Jeg pakker ut og rydder, gjør klart til en ny uke. Nå er det på høy tid med deilige rutiner igjen! Opp tidlig, trening, sunn mat og full innsats både på blogg- og jobbfronten. Gleder meg jeg. Så er det ekstra deilig å komme i gang når man føler at alt er i orden og på stell hjemme. Nå skal jeg også hive meg i rundt på leilighetsfronten, på høy tid å finne noe nytt, samtidig som at det må føles riktig, og ikke minst ha riktig potensiale. Men det kommer når tiden er inne ♥

Er så fantastisk og komme hjem å lage hjemmelaget mat igjen, det har jeg savnet. Og lunsjen idag ble ganske digg!

Grov baguette med avocadomash, og kokosyoghurt med deilige bær.

Mash en avocado, og ha i lime, curry og salt. En magisk kombinasjon, enten på toast, en fersk baguette eller hjemmelagede knekkebrød. Strø litt gresskarkjerner på toppen og prøv gjerne med et egg.

Bland naturell yoghurt med en kokos skyr, og bland i kiwi, jordbær, bringebær, blåbær og dryss over tørket kokos på toppen. Helt magisk ♥
Litt deilig mat tips fra meg på søn..mandag! Føles som søndag idag, hehe. Nå skal jeg kikke gjennom alle finn annonsene jeg ser, krysser fingrene for noe interessant! God kveld ♥ Ps. Filmtips om dere ikke har sett den allerede, Allied med Brad Pitt, HELLO!

4 kommentarer
    1. Så deilig! Har selv savnet hjemmelaget mat, og gleder meg til å komme inn i de hverdagslige rutinene mine igjen. Det er ganske digg i grunn!! Håper du har en superfin kveld, vakre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg